Mittwoch, 20. Oktober 2010

radostimoja

Predstavnici Humanitarne hrišćanske zajednice "Radosti moja" iz Štutgarta učestvovali su u humanitarnoj akciji pomoći Srbima u opštini Štrpci na Kosmetu, u saradnji sa više srpskih organizacija i pod pokroviteljstvom "Srpske mreže". Predstavnici organizacije "Radosti moja" iz glavnog grada Baden-Virtemberga za ovu akciju izdvojili su 620 evra, dok je ukupna novčana vrednost bila 2.800 evra.
Pomoć ne samo u novcu već u i krevetima, frižiderima, bojlerima, veš-mašinama, na trenutak je vratila osmehe na lice članovima šest srpskih porodica. Svi oni žive u veoma teškim uslovima i to bez ikakvih primanja. Dok su uručivali pomoć mladim humanistima se srce stezalo što nisu mogli više da daju, a u sećanju će im ostati osmesi i oči pune zahvalnosti što se neko setio i njih na Kosovu i Metohiji.


Pomoć su dobili brat i sestra Goran i Ljubica Ilić iz sela Borzane, zatim sedmočlana porodica Milosavljević u selu Vrbeštica (pet ćerki od kojih je jedna boluje od epilepsije i živi bez lekova), šestočlana porodica Antić iz sela Berevence sa četvoro dece (uzrasta od četiri do 10 godina), potom porodica Goluba Stanojevića u selu Sevce gde u domaćinstvu živi njih devetoro (petoro dece).
 
Uručena pomoć za male Antiće
 

 
Članovi porodice Milosavljević u selu Viča u kući imaju tri dobra đaka koja bi htela dalje da se školuju, ali za to nemaju novca.
 

Jedan evro


I samo jedan evro, ako je iz ljubavi prema bližnjem i ako je od srca, puno će pomoći našoj braći Srbima širom Balkana.
 
Svako od nas treba da se angažuje humanitarno i da zajedničkim snagama delujemo globalno. Najvažnija je volja - poručili su članovi "Radosti moja" iz Štutgarta.

Dodatna obaveštenja u vezi sa uplatom mogu se naći na njihovoj internet stranici www.radostimoja.com
Porodicu Milenković iz Sušića u kojoj živi petoro braće je zadesila tragedija da im je otac preminuo, majka se leči u psihijatrijskoj bolnici, a sestra je pre nekoliko meseci izvršila samoubistvo.
 
Pomoć (frižider) je stigla i u narodnu kuhinju u mestu Prekovce, dok je osnovna škola "Sveti Sava" u mestu Paralovu opremljena električnim šporetom i bojlerom.

- Na žalost, čini nam se da je situacija u enklavama na Kosmetu sve gora. Dečji dodaci i socijalna pomoć se ukidaju, raste broj korisnika narodnih kuhinja, šiptarske vlasti ukidaju Srbima svaki vid komunikacije.
 
Iz dana u dan sve je manje nade u opstanak srpskog naroda na Kosmetu, dok su u ostatku Srbije trenutno preče neke druge društvene teme. Nadamo se da će se uspavana i pogrešno usmerena energija srpskog naroda uskoro probuditi i omogućiti biološki opstanak srpskog naroda - poruka je članova srpskih organizacija koje su propratile ovu akciju.

9 Kommentare:

  1. Vratio sam se svom bivšem dečku uz pomoć dr. AJAYI-ja najboljeg kotača na mreži, a dr. AJAYI toplo preporučujem svima kojima je pomoć potrebna. Želim svjedočiti kako sam vratio svog dečka nakon što je raskinuo sa mnom, bili smo zajedno 4 godine, nedavno sam saznao da je moj dečko bio u vezi s drugom djevojkom, kad sam se sukobio s njim, to je dovelo do svađe, a on napokon sam raskinuo sa mnom, pokušao sam sve što sam mogao da ga vratim, ali sve bezuspješno dok nisam na forumu za vezu vidio post o čarobnjaku koji pomaže ljudima da povrate izgubljenu ljubav putem Ljubavne čarolije, u početku sam sumnjao u to ali odlučio sam pokušati, kad sam kontaktirao ovog vračara čarolije putem svoje e-pošte, a on mi je rekao šta da radim i učinio sam to, a onda je učinio ljubavnu čaroliju za mene. 48 sati kasnije, moj dečko me stvarno nazvao i rekao mi da mi toliko nedostaje, Tako nevjerojatno !! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje pogreške i zbog boli koji mi je nanio. Tada smo od tog dana naša veza bila jača nego što je bila prije, Sve zahvaljujući dr. AJAYI. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na Internetu da je dr. AJAYI pravi i snažni kotač za čaroliju za koga ću se uvijek moliti dugo živjeti kako bi pomogao svojoj djeci u vrijeme nevolje, ako ste ovdje i trebate svoju bivšu osobu ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, obratite se sada ovom moćnom čarobnjaku. Evo njegovog kontakta: Pošaljite mu e-poštu na: Drajayi1990@gmail.com Možete napisati njegov Whatsapp ILI viber broj: + 2347084887094, HVALA dr. AJAYI ...



    AntwortenLöschen
  2. Život sa mnom nije bio lak nakon što je moj brak razbijen kada je moj muž tražio razvod, ali zahvaljujem Bogu što je iskoristio DR WALE-a koji je poput boga na Zemlji da obnovi moj razoreni brak svojom moćnom čarolijom. Patila sam od depresije 6 mjeseci, ali danas sam tako sretna što sam upoznala DR WALE-a jer me njegova čarolija doista natjerala da povjerujem da su čarolije stvarne i da djeluju. Zanimala sam sve upute koje mi je dao DR WALE jer mi je obećao da će me učiniti sretnom i ponosnom i stvarno, sve se to dogodilo i moj muž se vratio k meni s koljenima na tlu moleći me za oprost za nekoliko dana nakon što sam stupio u kontakt s njim i sada smo ponovno savršeno povezani za cijeli život. Mogu hrabro reći svima vani da su čarolije DR WALE stvarno najbolje i najmoćnije. Zauvijek sam mu zahvalan do kraja vremena. Dakle, možete se povezati s njim putem e-pošte putem: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  3. Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  4. Želim ovdje svima ispričati kako je DR WALE promijenio moju sudbinu. Gotovo petnaest godina radila sam kao prodavačica u automobilskoj tvrtki i jedva sam dobivala proviziju za plaćanje računa dok je određena kolegica u umu kupovala kuće. Bio sam zbunjen oko nje jer su svi bili zavidni na tome koliku je proviziju napravila. Nisam shvaćao što nije u redu jer sam bio dobar u svom poslu i nije bilo ničeg dodatnog što je radila što ju je činilo drugačijom i skoro pet godina nisam mogao skupiti hrabrosti da joj se izrazim. Jednog dana dok me odvezla, molio sam je da mi da neke savjete i odlučio učiti od nje, ali ona je rekla da sam bolji u poslu, što me dodatno zbunilo jer je očito bila bolja. Nakon mnogih razgovora, obavijestila me o DR WALE-u koji joj je izveo čaroliju sreće što ju je učinilo izuzetnom. Dala mi je njegov kontakt i zamolila me da razgovaram s njim i učinim sve što on traži od mene. Prošlo je sedam mjeseci i upravo sam kupio svoju prvu kuću i uštedio dovoljno novca da svoje blizanke pošaljem na fakultet. Bio sam slomljen i beskućnik i nikad ne bih zamislio da ću tako brzo posjedovati dom. Hvala DR WALE. Zamolite ga za pomoć i uz njegovo dopuštenje ostavljam njegov direktni kontakt broj WhatsApp / Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  5. PROFESIONALNA ČAROLIJA KOJA VAM MOŽE POMOĆI S LJUBAVNIM ČAROLIJAMA DA HITNO VRATE BIVŠEG LJUBAVNIKA NAKON RAZVODA/RAZVODA ČAK I AKO SE VAŠA SITUACIJA ČINI BEZNADNA! KONTAKT: DR WALE NA WHATSAPP/VIBERU: +2347054019402 JE SIGURNO NAJBOLJI ČAROVAC ONLINE I NJEGOVI REZULTAT JE 100% GARANCIJA..
    Nakon šest godina mog braka sa suprugom, moj muž je počeo izlaziti s drugim curama i pokazivati ​​mi hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti da će se razvesti od mene ako se usudim ispitivati ​​ga o njegovoj aferi s drugim djevojkama, bila sam totalno shrvana i zbunjen sve dok mi jedan stari prijatelj nije rekao o čaroliji na internetu DR WALE koji pomaže ljudima u njihovim vezama i problemima braka pomoću moći ljubavnih čarolija, kada sam kontaktirao DR WALE-a, rekao mi je sve što trebam učiniti i ja slijedio sve upute koje mi je dao i učinio sam sve što je tražio od mene. nakon što je prošlo nekoliko tjedana sve se počelo okretati za moje dobro sada je prestao izlaziti s curama i sa mnom je zauvijek i stvarno. Kontaktirajte DR WALE-a sjajnu čaroliju Caster za vašu vezu ili problem u braku.
    Evo njegovog kontakta..
    WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili
    drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  6. MOĆNI ČAROPIS KOJI JE VRATIO MOG MUŽ U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME OSTAVIO DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 ILI PREKO E-MAIL DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Pozdrav moji prijatelji, želim upotrijebiti ovaj medij da zahvalim DR WALE-u jer je vratio mog muža. moj muž me ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što me je oženio to je teška situacija za mene nazvala sam ga i molila ga da se vrati on je odbio rekao je da me više ne voli Pokušao sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam rekla svojoj prijateljici o tome i ona mi je dala kontakt s DR WALE-om, a ja sam mu WhatsApp rekla i rekao mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinila, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila muža za nekoliko tjedana. Ako trebate pomoć da se vratite zajedno s bivšim, razgovarajte s DR WALE-om putem WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ili drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  7. U ovom životu svi zaslužujemo da budemo sretni u svom braku. brak je za bolje i najgore vrijeme, brak je za oba roditelja da ojačaju i zajedno odgajaju djecu. ovo je nešto što je potrebno svim brakovima. zahvalna sam na pomoći koju je DR WALE pružio meni i mom mužu, naš brak je bio na točki kolapsa moj muž više nije sudjelovao u stvarima koje radimo u kući, on uvijek iznosi razne izgovore, čak ga nije ni briga više o našoj djeci. kad sam počeo primjećivati ​​njegovo smiješno ponašanje, brzo sam rekao prijatelju koji me upoznao s DR WALE-om, zatim sam rekao DR WALE-u o svojim problemima s kojima se suočavam u braku. Odatle mi je DR WALE rekao sve što je potrebno učiniti, učinio sam sve što je tražio od mene, platio sam i stavke za koje je tražio od mene. dok pišem ovo svjedočanstvo sada moja sreća je vraćena i ja i moj muž smo sada sretni zajedno. U slučaju da ste u DR WALE-u, pomozite mu da ga kontaktirate na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  8. MOJ muž i ja smo se nedavno rastali. U braku smo već šest godina i to je bila nasilna veza na sve načine. Želim shvatiti sebe i riješiti vlastite probleme kako bih mogla biti izvrsna mama i žena, ali osjećam da je gubljenje vremena pokušavati popraviti svoj brak jer je slomljen, a ja sam emocionalno iscrpljena i samo želim usredotočiti se na moju djecu. I osjećam da nije fer da ja pokušavam popraviti nešto u što sam jedini koji ulaže trud. Ja sam tako zbunjena. To su bile moje odluke sve dok nisam naišao na članak na blogu o tome kako je Ultimate Spell of DR WALE pomogao mnogim ljudima da obnove prekinute brakove/veze. Brzo sam ga kontaktirao, a on mi je rekao što trebam učiniti, što sam odmah i učinio. U roku od nekoliko tjedana moj se suprug vratio i najveći dio toga je to što se moj suprug potpuno promijenio, više me ne zlostavlja niti vrijeđa. Danas je postao suprug pun ljubavi i brige. možete dobiti DR WALE-a na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen
  9. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    AntwortenLöschen